piątek, 25 kwietnia 2014

Liebstar Award, czy jakkolwiek się to pisze. ^^

Nominacja do Liebstar Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (musisz ich o tym poinformować) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominowała.

Cześć, witajcie moi kochani 8D To moja pierwsza nominacja i jaram się jak... BOŻE. 
Nie mogę nadal w to uwierzyć. *Piski za 3..2..1*

Nominacja od: Julki Styles z bloga Slick i artihamiracle You have to Your Child
Dziękuję bardzo ♥

Pytanka od Julki Styles:

1. Jak masz na imię?
  Asia :3
2. Ile masz lat?
  17... czuję się staro.
3. Ulubiony członek z 1D?
  Louis ♥
4. Skąd pomysł na bloga?
  Z życia prywatnego.
5. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
  Nowy York :)
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
  Grafikiem lub programistą.
7. Ulubiona piosenka 1D?
  Midnight Memories
8. Do jakich fandomów należysz?
Uwaga rozwalę was:
A jakie kurwa są?Jeśli chodzi o coś typu: Directioner, Chwastonators czy Saszanators...
To do żadnych ♥  Tak nie jestem Directioner, jestem po prostu fanką :)
9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
  Witryny i aplikacje internetowe (WIAI)
10. Jakie było twoje pierwsze wrażenie o 1D?
 "Da fuq. To boysbandy jeszcze istnieją?"

Pytania od artihamiracle:


1. Ile masz lat?
17
2. Masz rodzeństwo?
Nie :D I całe szczęście. Musiałabym się komputerem dzielić. :C
3. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Siedzenie na dupie z komputerem, kiedy tworzę jakiś fajny program a mój mężulek robi mi kawusię. Tak, marzenia są piękne. XD
4. Ulubiony członek One Direction?
Louis ♥
5. Ulubiona piosenka 1D?
Midnight Memories
6. Ulubiona aktorka?
Nie mam :)
7. Jak masz na imię?
Asia
8. Masz chłopaka?
Mam. :3
Pozdro Tomcio ♥
9. Ulubiony serial?
A to ciekawe pytanko, bo na ogół nie oglądam TV.
Ale chyba The Walking Dead.
10. Ulubione ff (podaj link)?
Wszystkie ulubione ff są w zakładce "Czytam i polecam ♥" Tak więc odsyłam tam :)
11. Napiszesz wierszyk?
Pan Pierdołka spadł ze stołka,
Przyszła żmija dała w ryja,
Przeszedł lew,
Wypił krew,
Pan Pierdołka rano zdechł.


Nominuję:
(Wybaczcie, że nie jest tego 11, ale ja nawet nie czytam tylu blogów o małej liczbie wyświetleń, zeby było ich 11.. XD)

Pytania:

1. Grasz na jakimś instrumencie?
2. Co sądzisz o tańcu zwanym Street Dance?
3. Ulubiona herbata?
4. Zrobiłabyś sobie tatuaż?
5. Jakiś piercing? 
6. Telefon z Androidem, Windowsem czy iOS'em?
7. Ulubione słodycze? 
8.Szkic czy pełny obraz?
9. Umiesz ułożyć kostkę rubika?
10. Rozszerzona matma czy rozszerzony angielski? 
11. Narysujesz coś? 

No więc do zobaczenia na Czwartej Terapii. :3

1 komentarz:

  1. Hej :) Widzę, iż na Twoim blogu nie ma jeszcze zwiastuna. Zapraszam więc do mojej zwiastunowni: zwiastunowa.blogspot.com
    W krótkim czasie wykonamy filmik o naprawdę każdej tematyce =) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń