czwartek, 1 maja 2014

Terapia Czwarta


Dobra, zwaliliście mnie z nóg. O:
Blog istnieje od 5 kwietnia i w tym czasie jest:
Ponad 1600 wyświetleń
Łącznie 27 komentarzy
 4 obserwatorów
I 2 nominacje.
Dziękuję wam, jesteście najlepsze! ♥
Ta wgl to.. Mam Ask'a. Boże... staczam się.
Askałkę
Od razu przepraszam, że jest tak krótko :C
No i...
ZROBIŁAM SOBIE ZWIASTUN!
Jak zwykle sama muszę wszystko zrobić. XD
Moja pierwsza taka praca. Co myślicie?
***
W poprawie.
-*-*-
JEZU TO NAJKRÓTSZY ROZDZIAŁ ;_; Niestety potrzebny.
Musiałam cos wstawić bo przez najbliższy czas nie będę miała czasu. :C Nowy rozdział pewnie pojawi się w połowie maja. Trzeba podbić oceny. Q_Q

10 komentarzy:

  1. O matko, Malik!!! Ja kompletnie o nim zapomniałam xD Tommo jaki agresywny , a rozdział wyszedł super, tak samo jak zwiastun ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu jaki zajebisty zwiastun, a rozdział jeszcze lepszy jejciu Malik ♥, a Tommo taki agresor mrraauu!! Heh już sie nie mogę doczekać nexta weny i buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. super czekam na nexta Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
  4. omg nie moge się doczekać kolejnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że rozdział taki krótki, bo już się wciągnęłam, ale cóż. Podoba mi się ta historia, wydaje się być taka inna. Zwiastun również świetny. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. :*

    Zapraszam również do siebie, to nie blog o One Direction, ale może się spodoba. :)
    http://banshee-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo..super ta akcja z doktorkiem ;) haha fajnie.to brzmi jak on do niej mówi księżniczka a ona na niego doktork haha to jest zajebiste ;) rozdział super ;) i fajnie ze zayn zaczyna sie tam juz podziewac

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne opowiadanie, dopiero dzisiaj znalazłam twoje opowiadanie i jest mnie zaciekawiłaś. Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :) A xx

    OdpowiedzUsuń
  9. "TERAPIA CZWARTA

    Dobra, zwaliliście mnie z nóg. O:
    Blog istnieje od 5 kwietnia i w tym czasie jest:
    Ponad 1600 wyświetleń
    Łącznie 27 komentarzy
    4 obserwatorów
    I 2 nominacje.
    Dziękuję wam, jesteście najlepsze! ♥
    Ta wgl to.. Mam Ask'a. Boże... staczam się.
    Askałkę
    Od razu przepraszam, że jest tak krótko :C
    No i...
    ZROBIŁAM SOBIE ZWIASTUN!
    Jak zwykle sama muszę wszystko zrobić. XD
    Moja pierwsza taka praca. Co myślicie?"
    Och ryli ?!
    Gdzie ten rozdział ? o.O

    OdpowiedzUsuń