sobota, 16 sierpnia 2014

The Versatile Blogger Award


"Ja?! Tak?!"
Dokładnie tak samo zareagowałam, na wieść o The Versatile Blogger Award O_O
Po prostu masakra, nigdy nie sądziłam, że dostanę tę nominację...
No, ale przejdźmy do tego wszystkiego :D
PS. Czy ten Louis nie jest przeuroczy? ^w^

Co należy zrobić będąc nominowanym?

1. Podziękuj osobie, która cię nominowała!

Tą wspaniałą istotą, która poprawiła mi humor jest Nejl Czufa, kochanie dziękuję Ci bardzo!


2. Pokaż nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu!

 Będzie jeszcze gdzieś tam →

3. Ujawnij 7 faktów o sobie!

♦ Nienawidzę swoich leków na opanowanie gniewu i zawsze zanim je wezmę to kogoś poważnie zranię słowami, albo najnormalniej w świecie coś w domu rozwalę.

Lubię grać w Makao, chociaż z każdą grą koledzy z klasy muszą mi tłumaczyć o co chodzi.

Moim ulubionym teledyskiem jest Escape The Fate - Ungrateful


Jestem typowym mangozjebem, ale naprawdę MANGO bo z anime mnie mniej łączy. ^^ Potrafię na nie wydać 80 ,- miesięcznie, a przy moich "zarobkach" to tragedia. xD

♦ Kocham chodzić w glanach, a nienawidzę legginsów, które dzisiaj założę do manufaktury. Fuck Logic.
 

♣ Nienawidzę z kimś rozmawiać przez telefon, bo wtedy nie mogę słuchać muzyki. Jestem uzależniona od słuchawek i rocka. \m/

Uwielbiam rysować, to mnie uspokaja. W całym domu walają się moje przybory do rysowania. Jednak i tak najczęściej używam ołówka i kredek akwarelowych. Nie pogardzę też rysowaniem myszką na komputerze. =^3^=

 4. Nominuj 7 lub więcej blogów!

- Last Hope Fanfiction 
- Katie & Zoey
- Forever Young
- My New Life
I need your love to guide me back home.
- Logout 
- Chłopak z piekarni


Nawet z tymi 7 miałam problem, ale jakoś dało radę. :D
Jeszcze raz bardzo dziękuję! <3

2 komentarze:

  1. Co z "Terapią Czwartą"? Są podziekowania,zwiastun a rozdziału nie ma... chcialabym czytac dalej ale niestety nie wiem co tam bylo a dalsze czytanie bez jednego dosc waznego rozdzialu nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dodaj nastepny rozdzial czekam <3

    OdpowiedzUsuń