piątek, 1 sierpnia 2014

Libstar Award, 8000+ i FABUŁA...

Zajmijmy się najpierw nominacjami a potem, no... wiadomo. ^^'



Czyli tak, dziękuję Najli Czufa z Guardian Angel i Śmierdzącemy Leniowi z Warrior !


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Najl

1. Jakiego gatunku muzycznego głównie słuchasz ?

Power metal i Hard Rock. ^^

2. Jakie było pierwsze opowiadanie, które przeczytałaś ?

Nie pamiętam... Wiem, że nie było jakoś szczególnie dobre, ale zafascynowało mnie 1D. Powiedzmy..

3. Kto jest twoim ulubieńcem z One Direction ?

No jak to kto.. Louis. 8D

4. Od kiedy jesteś Directioner ?

Kolejny raz mówię, nie jestem Directioner. :D

5. Grasz na jakimś instrumencie ?

Gitara, ale to tylko tak mniej więcej. No i jeszcze na nerwach mojemu psychiatrze. <3

6. W jakim gatunku opowiadań gustujesz ?

Głupio to zabrzmi, ale kocham komedie romantyczne i te romanse typu "zły chłopak" i "dobra dziewczyna", a najlepiej gdy oba gatunki maja smutne zakończenia.
Tak.. jestem fanką SAD END. xD

7. Jesteś ES czy LS ?

Nie shippuję nikogo. ^^

8. Czego się najbardziej boisz ?

Samotności. Z pająkami i ciemnością już ser poradziłam. :D

9. Gdybyś miała wybrać jakąś super moc jaką byś wybrała ?

Manipulacja myślami i wyobraźnią! Możesz manipulować kimś tak, że sam się wyniszczy. Zajebiste to jest. :D

10. Wiesz w takie istoty jaki duchy czy anioły lub tym podobne ?

Kiedyś tak, teraz już niezbyt. Chyba, że obejrzę jakiś mocny horror typu Hostel albo Evil Dead.

11. Wolisz pepsi czy cole ?

Nie piję tego typu rzeczy. ^^


Pytania od Śmierdzącego Lenia


1. Do której klasy teraz pójdziesz?

2 technikum :3

2. Ulubieniec z 1D?

Louis... xD

3. Masz tt?

Nie, bo bym go zlała... :c

4. Od kiedy piszesz bloga?

Od kwietnia, chyba, a mamy dopiero 8 rozdziałów...

5. Opisz siebie w 4 słowach?

Leń, Zrzęda, Anemik i Filmoholik.

6. Gdybyś posiadała wechikuł czasu gdzie i kiedy przeniosłabyś się w pierwszej kolejności?

Do PRLu :3

7. Twój ulubiony kolor to?

Bordowy i Limonkowy. Oba są na pierwszym miejscu.

8. Jak masz na imię?

Imienia nie podam, ale mówią na mnie Tośka, co nie znaczy że mam na imię Antonina. ^^
 
9. Cechy wymarzonego chłopaka?

Nie moze być porywczy, wkurzać się dosłownie na WSZYSTKO i zazdrosny o przyjaciół. Chyba tyle.
 
10. Do jakich fandomów należysz?

Potterhead

11. Czego nie lubisz w ludziach?

Nienawidzę ludzi nieśmiałych do granic możliwości. 
Po prostu, no nie! Tak mnie tacy ludzie wkurzają, ze masakra...


Nie nominuję bo kogo miałam nominować już wcześniej to zrobiłam... ^^"

PONAD 8000 WYŚWIETLEŃ, POPIERNICZYŁO WAS?
Dziękuję wam bardzo! <3


Teraz to na co wszyscy czekają. Sprawa fabuły.


Zeszytu nie ma w całym domu. Prawdopodobnie zostawiłam go gdzieś, gdy jechałam do kumpla, ale tam też go nie ma. Co znaczy, że wszystko trzeba pisać od nowa.

Pierwszy rozdział mam już w połowie, co jest naprawdę dość sporym sukcesem jak na mnie w wakacje.

Udoskonaliłam wszystkie postacie. Od Andy do Daniela włącznie. Postaram się także pisać nie tylko romansidło, ale i przerywniki takie jak wolny dzień od terapii i doktorka. Coś takiego.

Postaram się napisać oneschot,  który mam nadzieję starczy wam do mojego porotu z gór, gdzie właśnie tam zajmę się kończeniem wszystkich 8 rozdziałów.

Ostrzegam, że zmiany w fabule mogą być mega drastyczne.

Dziękuję, że wytrzymujecie to wszystko mam nadzieję, że zarówno wy jak i ja dotrwamy do końca pierwszej części Psychopathic Love. Tak więc dozobaczenia.

Kocham Was, 
Dru.

5 komentarzy:

  1. Szkoda że zgubiłas ten zeszyt no ale cóż życzę Ci powodzenia w pisaniu Xx

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku gratulacje za nomimacje ^^ Wowow się zrymowało :D No to mam nadzieję że szybko dodasz tego one schota i następny rozdzialik :* A CO Z "STATYW, KAMERA, AKCJA" ?!?!?! :* BUZIOLE, POZDROWIONKA, WENY I UDANYCH WAKACJI ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. TCA? Już mówię, rozdziałowi potrzeba już tylko poprawić stylistykę. Jak tylko to zrobię wrzucę rozdział na bloga. c:

    Dla ciebie również buziaki i nawzajem <3

    OdpowiedzUsuń