poniedziałek, 14 lipca 2014

Porozmawiajmy.

Najlepiej zrobię, gdy zacznę od początku i wam wszystko wyjaśnię...

  • Z blogiem Psychopathic Love, pojawił się malutki problem. Zgubiłam zeszyt z całą fabułą i opisami rozdziałów.
  • Co za tym idzie rozdział nie pojawi się jeśli go nie znajdę, bo moja pamięć nie jest zbyt dobra i nie pamiętam co miało być w następnej Terapii. Przypominam sobie tylko tyle, że to jeszcze nie czas na randkę Księżniczki i Doktorka. D:
  • Gdy stanie się rzecz najgorsza, czyli nie znajdę zeszytu, będę musiała napisać całą fabułę od nowa. 
  • Jeśli nie znajdę swojego zeszytu do urlopu mojego ojczyma 25 lipca, blog będzie zawieszony i będzie czekał na nową fabułę. Znaczy, mniej więcej będzie na pewno chodzić o to samo.
  • Jak będę miała minimalnie sześć następnych rozdziałów (w przypadku znalezienia zeszytu) albo sześć pierwszych (w przypadku wymyślania fabuły) zacznę je wstawiać, tak żebyście miały co czytać gdy mnie nie będzie.
  • Przez najbliższe dni może mnie naprawdę często nie być na moich blogach. Mam do załatwienia opowiadanie z kuzynką o Harrym Potterze, szablon i po prostu wszystko jego dotyczące.
  • Jeśli macie do mnie jakieś skargi albo pytania, ewentualnie chcecie ze mną tak na luzie pogadać zapraszam na GG -> 25449611. Nie gryzę i chętnie z wami pogadam. Mimo wszystko lubię mieć dobry kontakt z czytelnikami.
  • Chętnie się dowiem jaka według was jest postać Andy, więc piszcie tam na dole. ↓↓↓
  • Na TCA, też będzie zastój. Bo mam strasznie dużo na głowie, ale spokojnie tutaj jestem rozdział do przodu.


To w sumie tyle, więc piszcie mi na dole wszystkie zażalenia, albo co tam chcecie.
Lecę szukać zeszytu, do zobaczenia.



3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz zeszyt!
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://guardian-angel-harry-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję twojego bloga do Libster Awards więcej informacji szukaj tutaj -----> http://warriorisback.blogspot.com/2014/07/libster-awards-2.html

    OdpowiedzUsuń