środa, 18 czerwca 2014

Informejszyny, które MUSISZ przeczytać.

Ważne informaszjony!



W dniu 26. 06. 2014 prawdopodobnie wyjeżdżam w góry. 


Rozdział dodam 25 8D

Postaram się o dostęp do internetu w Taterach.

Może się spotkamy, 
łatwo mnie zobaczyć mam czerwone włosy.
XD

(Jeśli ktoś się leni albo wspina po górach i dużo przeklina -> tak to Dru <3)

Pozdrawiam paullę, bo mogę. :D

I macie na koniec... XDDD


KTO CZYTA PISZĘ TEN PIERNICZONY KOMENTARZ. NIE WIEM CHOCIAŻ KROPKĘ. ><''
Buziaki ;**

11 komentarzy:

  1. aww dzięki za pozdrowienia i udanych wakacji czerwonowłosa ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji. Czekam na nexta ;3
    Wikcia737

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się wysilę i napiszę AŻ dwie kropki xD
    . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję łaskawcze! XD W zamian masz dwa buziaki xD
      ;**

      Usuń
    2. Ej to nie fair. To ja napisze pięć kropek + buźkę
      . . . . . B)

      Usuń
    3. Hahah. xD No masz, <33 ;***

      Usuń
    4. Pff, ja się bardziej wysilę
      ............................. ;* <3♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♥♥♥

      Usuń
    5. Kto nabił 6000 wyświetlenie? Ja! :D

      Usuń
  5. Udanych wakacji..;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń