wtorek, 23 września 2014

CO DO ROZDZIAŁU - WAŻNE!



No dobra... mam wam do powiedzenia, że rozdział się pojawi po takim jednym małym spotkaniu.


Udało mi się załatwić wstęp na terapię grupowaą, aby zebrać notatki i spojrzeć na to jako specjalista oraz jako pacjent. 

Chcę zeby PL było jak najlepszym opowiadaniem, a moi czytelnicy byli ze mnie dumni.

Tak więc, robię to tylko dla was i być może pokarzę swoje notatki i uda mi się wam pokazać parę zdjeć (tyle, że tam nie można fotografować xX')

Tak więc, muszę was poprosić o cierpliwość, tak wiem. 
ZNOWU.

Mam nadzieję, że to zrozumiecie.

See yea~


A tak, mojw nowe zwierzątko - Leoś (kto by się nie domyślił, że od Louisa... xD) - pozdrawia :3

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mówiłam juz. :) Piszę Psychopathic Love OD NOWA, więc bez sensu uzupełniać stare rozdziały, które i tak nic nie wnsą do fabuły. Są bo są, ale nic nie znaczą.
      Pozdrawia :)

      Usuń
  2. Fajnie że się tak angażuje powodzenia i pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam chomika o imieniu Leoś! :O Przypadeg? Nie sondzę xD Tyle że mój chomiak (z ukraińskiego: chomik) ma imię po zajebistej postaci literackiej xD I powodzenia na spotkaniu ;D

    OdpowiedzUsuń